مرکز علمی کاربردی ورزش و جوانان استان قزوین
وب سایت رسمی مرکز علمی کاربردی ورزش وجوانان استان قزوین
شنبه 30 خرداد 1394برچسب:, :: 10:12 ::  نويسنده : دانشگاه

 حلول ماه مبارک رمضان ،ماه نزول قرآن ،ماه میهمانی خدا،ماه رحمت و مغفرت برهمگان مبارک باد.

درسالروز ولادت حضرت علی(ع) و آغاز ایام البیض (اعتکاف) تعدادی از دانشجویان دخترمرکز علمی کاربردی ورزش و جوانان درمساجد سطح شهر حضور یافتند تا بار دیگر عبودیت خویش را به درگاه باری تعالی اثبات نموده و به درجات علو معنوی نائل شوند.

اردوی یک روزه فرهنگی  گردشگری به روستای نیاق روزجمعه مورخه 94/1/28 با حضور22 نفر از دانشجویان دختر مرکز علمی کاربردی ورزش و جوانان استان قزوین با هدف ترویج فرهنگ تندرستی  و نشاط و تقویت روحیه ورزشکاری دانشجویی و معرفی اماکن طبیعی و بهره برداری بهینه ازآن و درنهایت داشتن جامعه ای سالم برگزار گردید.

 

 

 

طی هماهنگی بعمل آمده رئیس مرکزعلمی کاربردی ورزش و جوانان جناب آقای احمدپور با مدیریت محترم هنرستان دخترانه  معمارپورسرکارخانم شریفی ، دانش آموزان این هنرستان جهت شناسایی مرکز،ازفضای آموزشی و امکانات آن بازدیدی بعمل آوردند.آقای احمدپور ضمن خوش آمد به اعضای حاضر توضیحاتی درخصوص مرکزعلمی کاربردی و معرفی رشته ها و..... به دانش آموزان محترم ارائه دادند.

 

 

در اوایل اردیبهشت ماه سال جاری ،آقای احمدپور رئیس مرکزعلمی کاربردی ورزش و جوانان استان قزوین به همراه استاد ملکی نژادیکی از اساتیدبرترمرکزدرخصوص شناسایی و ایجاد رشته های جدید،درهنرستانهای ورزش دخترانه معمارپورو پسرانه ارزش جهت ارائه و تکمیل فرمهای نظرسنجی که در آن به رشته های گوناگون ورزشی از جمله پزشکیارورزشی ،تغذیه ورزشی،حقوق ورزشی و خبرنگاری ورزشی اشاره داشت،حضور یافتندتا باتوجه به بررسی اولویتها،درخصوص ارائه رشته های جدیدتصمیم نهایی را اتخاذنمایند.آفای احمدپورضمن معرفی این رشته هادرمقطع کاردانی و کارشناسی ،اظهارداشتند که ما دراین برهه زمانی بااستقبال فراوانی روبروشده ایم و بسمت آینده روشنتری قدم خواهیم گذاشت که البته این حرکت منوط به کمک و همکاری مسئولین محترم ذیربط استان درخصوص معرفی هرچه بیشتراین مرکزبه همگان خواهدبود.

سه شنبه 26 خرداد 1394برچسب:, :: 13:55 ::  نويسنده : دانشگاه
 مناسبت میلاد مولای متقیان حضرت علی (ع) و گرامیداشت مقام معلم مراسمی در روز پنج شنبه مورخ 94/2/10 در سالن اجتماعات مرکز و با حضور جمعی از اساتید ، ریاست مرکز و میهمان ویزه جناب آقای محمد مهدی یعقوبی قهرمان المپیک و جهان برگزار گردید. در این مراسم  ضمن خوشامد گویی ریاست مرکز به میهمانان با اهداء لوح سپاس و جوایز از اساتید مرکز تقدیر بعمل آمد.
.
     
       
  

   
     
                     

 

سه شنبه 26 خرداد 1394برچسب:, :: 13:54 ::  نويسنده : دانشگاه

 

    دانشجوی گرامی دروس ارائه شده در حذف و اضافه به شرح ذیل می باشد:

    فیزیولوژی انسان دوشنبه ها ساعت14-12
    کارورزی 2 ویژه دانشجویان ترم4
    فیزیولوژی ورزشی دوشنبه ها ساعت 12-10
    اندیشه اسلامی 1 دوشنبه ها ساعت 16-14

    دانش خانواده وجمعیت دوشنبه ها ساعت 18-16
    مستندسازی پنج شنبه ها ساعت 12-10
    اخلاق حرفه ای پنج شنبه ها 10-8

   حرکات ورزشی اصلاحی جمعه ها10-8 ویژه دانشجویان رشته فوتبال

                                    
 
                                  
 
                               
 
                              
  
                               
 
باتوجه به اهمیت و نقش وجایگاه ورزش های همگانی در غنی سازی اوقات فراغت دانشجویان، اولین جشنواره ورزش های همگانی مراکز آموزش علمی کاربردی استان (جام من محمد (ص) را دوست دارم) و با میزبانی مرکز علمی کاربردی ورزش و جوانان در رشته های فوتسال-طناب کشی -دارت- شطرنج -دو ومیدانی -تنیس روی میز و باحضور 8تیم متشکل از 200نفر ورزشکار و با مراسم افتتاحیه در سالن ورزشی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) و با حضور مسئولین اداره کل ورزش و جوانان -رؤسای هیأت های ورزشی و رؤسای مراکز علمی وکاربردی برگزار گردید که در ابتدا آقای مجیداحمدپور سرپرست مرکز علمی وکاربردی ورزش وجوانان بعنوان میزبان مسابقات ضمن خیرمقدم و تشکر از حضور میهمانان بر ضرورت توسعه ورزش دانشجویی در مراکز علمی کاربردی استان تأکید نمود و در انتها با رژه تیم های شرکت کننده مراسم به پایان رسید.ضمناً مسابقات هم اکنون در رشته های فوق درحال برگزاری می باشد. 

                                               

 

                                     

 

                                      

                                         

                                       

درباره وبلاگ


این وب سایت متعلق به مرکزعلمی کاربردی ورزش وجوانان استان قزوین میباشد.----رئیس دانشگاه جناب مجیداحمد پور
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانشگاه جامع علمی کاربردی ورزش و جوانان استان قزوین و آدرس vj.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: